Hebt u vragen over de techniek/aanmelding of problemen bij de bestelling?

In het volgende gedeelte vindt u vast en zeker het passende antwoord. Klik gewoon op de betreffende vraag. Mocht uw probleem blijven bestaan of wilt u extra informatie, dan kunt u in ieder geval ons contactformulier gebruiken. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Veelgestelde vragen

Wanneer en hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

In het volgende gedeelte vindt u het passende antwoord. Klik gewoon op de betreffende vraag. Kunt u geen oplossing voor uw probleem vinden  of wilt u extra informatie, dan kunt u ons contactformulier info@vriesvoer.nl gebruiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Artikelen met standaard verzending: annulering op de dag na bestelling tot 15:00 uur
Een annulering kan uitsluitend telefonisch. Tel.: +49 – 3 87 63 06 99 40* (Duitsland)

Het wettelijke recht van herroeping wordt door de annuleringsmogelijkheid niet beïnvloed.

* Gelieve er rekening mee te houden dat K&K Petfood in Duitsland is gevestigd en dat dit telefoonnummer een Duits landnummer heeft. Voor oproepen vanuit het buitenland gelden de desbetreffende kosten voor internationale gesprekken. De oproepkosten vanuit het mobiele netwerk kunnen afwijken.

Hoe functioneert de online-aanmelding/login?

Voer in het vakje „E-mailadres“ uw e-mailadres in dat u in de klantenaccount hebt opgeslagen. Vervolgens voert u uw eigen gekozen wachtwoord in het daarvoor bestemde vakje en u klikt op “Log hier in”.

Waarom zijn er geen usernamen meer en waarmee meld ik mij nu aan?

Vanwege het feit dat de usernamen dikwijls worden vergeten, hebben wij de aanmeldingsprocedure vereenvoudigd. Vanaf nu hoeft u alleen nog het e-mailadres te onthouden, waarmee u zich hebt geregistreerd, evenals uw persoonlijk wachtwoord.

Hoe kan ik mijn naam / mijn adres wijzigen?

Een dergelijke wijziging kunt u heel snel zelf tot stand brengen. Ga naar het menu-item „Uw account“ – „Mijn adressen“ en voer hier de gewijzigde naam resp. het nieuwe adres in.

Kan ik mijn accountgegevens op internet bekijken?

Ja, onder het menu-item „Uw account“. Hier kunt u altijd alle informatie en statusmeldingen over uw lopende en reeds voltooide bestellingen bekijken en controleren.

Welke functies bevat het menu-item „Uw account“ ?

U kunt alle informatie en statusmeldingen over lopende en reeds voltooide bestellingen bekijken en controleren, de betreffende verzendstatus achterhalen, uw leveradres of e-mailadres wijzigen evenals infodiensten zoals de nieuwsbrief activeren.

Wat doe ik als wanneer ik mijn e-mailadres ben vergeten?

Het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd, is identiek aan het adres die u via de bestelbevestiging ontvangt.

Als u zich het e-mailadres niet meer herinnert, zend ons dan een aanvraag via ons contactformulier. Vermeld hierbij uw volledige naam, de postcode,  woonplaats, uw geboortedatum, telefoonnummer en een geldig e-mailadres. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.


Abonneer je op de nieuwsbrief en bespaar geld
Abonneer nu
BARF	 Abonneer nu

BARF
Wat is dat?

MEER DAAROVER
BARF	 Wat is dat?