Let op:
De verzendtijden verwijzen naar het tijdstip waarop wij uw bestelling ontvangen. Houdt u rekening met onze verzendingsdagen en dat de verwerking van uw bestelling ook 1-2 werkdagen in beslag neemt.
Zodra uw bestelling door onze medewerkers in het verzendcentrum is ingepakt, kan deze niet meer worden geannuleerd of op enigerlei wijze worden gewijzigd (dit geldt o.a. voor het afleveradres, de verzenddatum, de bestelde hoeveelheid en de geselecteerde artikelen). U krijgt van ons een E-mail wanneer de bestelling verzonden wordt, zorg ervoor dat U deze bestelling ook in ontvangst kan nemen, of zorg ervoor dat U de desbetreffende koerierdienst een machtiging geeft dat ze het voor de deur mogen deponeren of bij de buren af mogen leveren.
Voor het in ontvangst nemen of een machtiging aan de koerierdienst af te geven bent U zelf verantwoordelijk. Weder de koerierdienst, nog wij als verzender kunnen aansprakelijk worden gesteld als U niet thuis bent, of geen machtiging heeft afgegeven dat uw pakket ergens neergezet mag worden. Het is ook erg belangrijk dat het afleveradres altijd goed bereikbaar is voor de koerierdienst. Zodra het pakket op het afleveradres is geleverd of bijv. bij de buren zijn wij van Vriesvoer.nl of ook de koerierdienst (DPD) niet meer aansprakelijk.
Als U de levering niet persoonlijk kunt aannemen, en ook niet de bovenstaande overeenkomsten met de koerierdienst heeft gemaakt, wordt uw bestelling naar een pick-up station gebracht. De DPD doen nog een andere bezorgpoging op de volgende dag, U bent dan ook verplicht dit pakket te accepteren of dit op te halen bij de desbetreffende pick-up station, voor het ophalen heeft U uw ID kaart nodig of de kaart van de koerierdienst.
In het geval dat u een klacht heeft bij levering van de goederen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@vriesvoer.nl en houd er rekening mee dat klachten alleen in behandeling kunnen worden genomen met zinvolle foto's van de betreffende goederen. Hartelijk dank.
Attentie: Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies of de ontdooiing van de goederen als u weigert de goederen in ontvangst te nemen of als u een omleiding, adreswijziging, afgiftemachtiging enz. bij de verzenddienstverlener doet. Wij kunnen ook geen aansprakelijkheid aanvaarden voor fouten in de opgave van uw adres en de plaats van levering. Dit stelt u echter niet noodzakelijkerwijs vrij van betaling. Teruggestuurde bevroren goederen worden bij ontvangst in ons magazijn vernietigd.
LET OP: als U weigert uw zending te accepteren, zal deze volledig verloren zijn. U bent dan niet vrijgesteld van betaling.
Leveringsvoorwaarden diepvriesproducten:
Onze diepgevroren BARF- en vriesvoerproducten worden in een isolerende thermobox met een omdoos geleverd. Hierdoor is de naleving van de koelketen voor minstens 72 uur gewaarborgd.
Waarborging van de koelketen
We garanderen een naadloze koelketen, mits de bestelhoeveelheid optimaal bij onze verpakkingseenheden past. Onze diepvriesproducten worden in een piepschuimen box met omdoos verstuurd, die of voor 5 kg, 12 kg of 26 kg diepvriesproducten is berekend. We leveren onze diepvriesproducten pas vanaf een minimumbestelhoeveelheid van 5 kg om hier de naleving van de koelketen te kunnen waarborgen. Bij dozen tot 12 kg is de koelketen bij een productgewicht vanaf 7 kg veiliggesteld, bij dozen tot 26 kg bij een productgewicht vanaf 20 kg. Over het algemeen geldt: hoe meer diepvriesproducten in de piepschuimen boxen zijn verpakt, hoe gemakkelijker een optimale koeling kan worden gerealiseerd.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van de gewenste vervoerder, de verzendwijze (standaard of express) en het gewicht van de zending. Raadpleeg de respectieve tabellen voor details en verdere details van verzending – klik op het gewenste land.
>>> Verzenden naar Nederland, Luxemburg, België
>>> Verzenden naar Frankrijk
Verpakkingskosten
Omdat onze producten met bijzondere zorg en stabiliteit zijn verpakt, zijn er extra verpakkingskosten van 1,- €. Voor bevroren en gekoelde producten, evenals voor alle producten uit ons BAF to GO- assortiment, komen er nog verdere kosten van 3.- € voor de styroporbox ( incl. droogijs) Per 26 kg kartons met goederen wordt, naast de verzendkosten, maximaal 4.- € in rekening gebracht voor de verpakking, ongeacht het land van bestemming.
Verzendmethoden
Ons partnerbedrijf DPD zorgen nauwgezet voor dat onze pakketten veilig en intact aankomen. Houd er rekening mee dat de verzending van uw goederen met een paar dagen vertraagd worden kan, als tussen de bestelling en de levering zondagen en feestdagen of bijvoorbeeld één van onze bedrijfsvakanties ligt. Over het algemeen kunt U kiezen tussen standaard- en expresslevering.
Verzending
Bij verzending door DPD verlaten de goederen ons depot op maandag. Bestelde goederen worden meestal verzonden na ontvangst van de betaling tot 7:00 uur op dezelfde dag.
Veiligheid en Milieuvriendelijk
Wij garanderen een perfect functionerende koelketen, als de bestelhoeveelheid van de betreffende waren optimaal aansluit bij onze verpakkingseenheden. Hoe beter de dozen gevuld zijn, des te gemakkelijker is het om de gewenste koeling te realiseren. Bij dozen tot 12 kg is de koelketen bij een warengewicht vanaf 7 kg gegarandeerd, bij dozen tot 26 kg bij een warengewicht vanaf 20 kg.
Verzenddagen:
DPD (Garantiepaket): Verzenden wij op Maandag
Weight of goods | DPD (Garantiepaket) |
1–7 Werkdagen | |
pro 26 kg | 26,99 € |
Verzenddagen:
DPD Express (Garantiepaket): Verzenden wij op Maandag
Weight of goods | DPD (Garantiepaket) |
1-7 Werkdagen | |
pro 26 kg | 27,99 € |